En tiedä, miten tästä nyt etenisi. Paino on jatkuvassa noususuhdanteessa tietenkin, koska olen koko ajan todella väsynyt, milloin henkisesti, milloin fyysisesti, milloin molempia. Syömisiin en ole jaksanut kiinnittää sitten mitään huomiota. Esim. tänään minun päiväni syömiset ovat menneet näin:

Aamupala: 2 ruisleipäpalaa vermeineen

Lounas: lähes kokonainen suklaakääretorttu

Välipala: 2 ruisleipäpalaa vermeineen, mehua

Illallinen: pieni sirkusaakkospussi, 2 sukulakua, keksi

Tämä on se tyyli, jolla syön, jos en välitä mistään pätkääkään. Olen aloittanut laihduttamisen elämäni aikana niin monta sataa(?) kertaa, että en tiedä, mistä enää saisin yhtään intoa ja puhtia siihen hommaan. Ja jopa kaksi kertaa elämäni aikana olen oikeasti saanut laihdutettua enemmän kuin sen pari kiloa (teininä -8kg, esikoisen jälkeen -8kg). Nyt mun elämä tuntuu pyörivän vain väsymyksen ja syömisen noidankehää.