Helpottavaa löytää vihdoin selitys sille, mitä minä olen. Olen kaikkien miesten kauhu, eli aseksuaali. Wikipedian teksti vaikuttaa hyvin tutulta. Olen ennemmin yrittänyt selittää tätä haluttomuuttani jos millä, mutta totuus on, että vaikka kaikki olisi täydellistä, en haluaisi seksiä. Minulle on täysin vieras ajatus saada jotain henkistä tyydytystä seksistä (yhtä lailla kuin miehelleni on täysin vieras ajatus saada henkistä tyydytystä syömisestä). Fyysisesti jotain saan, mutta se ei ole koskaan sen vaivan arvoista. Vika ei ole miehessäkään, on noita sen verran monta kokeiltu, että vertailupohjaa löytyy. Viimeksi, kun pötkötin (tosi innokkaana :D) siinä sängyllä odottamassa miestä hommiin, minulle tuli aivan älytön fiilis. Että oikeastiko ihmiset näkee tässä touhussa jotain järkeä (muuten kuin lisääntymismielessä), tämähän on aivan naurettavaa. Yhtä mukavaa touhua kuin ikkunanpesu. Ja voitte arvata, että ikkunan peseminen kerran viikossa on mulle jo työn takana, vaikka mies mielellään pesisi joka päivä. En voi käsittää...