Liityin tuonne Kiloklubiin, kun kerran täysin ilmaista on. Periaatteessa toimii samaan tyyliin kuin kalorilaskuri.fi, vähän vielä huonompi versio tosin (ainakin ruokien etsimisen suhteen). Sielläkin heti huomasi, että ruokien kalorimäärät on hieman alakanttiin. Olen syönyt tänään sen mukaan noin 1200kcal. Kaikki "ruokaympyrät" punaisena (eli liian vähän kasviksia, liikaa huonoja rasvoja, liikaa herkkuja, liian vähän kuitua). No joo, ehkä tämä päivä ei ihan mennyt suunnitelmien mukaan. Olen ollut kohta jo kaksi viikkoa siinä flunssassa. Lääkettäkin on saatu jos jotain, muttei tunnu auttavan. Olen koko ajan ollut todella väsynyt, enkä ole jaksanut pinnistää noiden ruokien suhteen. Ihan älytön noilla sivustoilla on suositeltu kalorimäärä per vuorokausi, jolla sitten pitäisi muka laihtua. Jos minä sen 1700kcal söisin, mitä se ehdottaa, niin ei olisi kyllä toivoakaan laihtumisesta.

Tätä tautia on varmaan pitkittänyt se, etten ole kertaakaan jättänyt jumppaa enkä tanssia väliin. Lääkäri jopa kielsi harrastamasta mitään hikiliikuntaa, mutta en minä vain voi istua kotonakaan läskistymässä.