Että taas piti ottaa yhteen miehen kanssa. Alkoi minulle huutamaan syytöksiä tilanteessa, jossa olin tehnyt parhaani. Minä sain siis taas syytökset niskaani ja mies samalla kiillotti omaa kruunuaan. Aina sama homma. Oli asia kuin asia, niin hän syyttää ensimmäisenä minua. Joskus tuo syyttely ja syylllistäminen menee niin pitkälle ja niin väkisin keksimällä keksityksi, että en tiedä purskahtaisinko nauramaan vai raivoamaan. Ja huvittavinta on, että kaadettuaan minulle ensin paskaa niskaan, kaikki pitäisikin olla ihan normaalisti. Mies olettaa minun ottavan osaa iloisilla mielin arkisiin puheenaiheisiin. Ei se nyt ihan mene niin...

RUOKAPUOLI:

Tällä saralla on onneksi menty edelleen kohtuuden nimissä. Torstain karkkipussi tuli vähän liian täyteen - 350g. No, onneksi muuten söin kevyesti. Perjantaina sorruin itse tehtyyn leipään, sitä meni kai vähän liikaa. Tänään mennyt taas hyvin. Tai no syömiset ovat olleet epäterveellisiä, mutta loppujen lopuksi aika vähän olen tänään syönyt. Siltikin ne suurimmatkin farkut kiristää armottomasti. Onkohan tässä nyt kuitenkaan laihduttu lainkaan? Vaikka tuota eilistä lukuunottamatta on mielestäni mennyt hyvin. Vielä pari yötä niin se selviää.