Nyt ei ole enää mitään syytä jatkaa tätä mässäilyä. Tähän tulee stoppi NYT. Minulla on ihan hyvä fiilis muutenkin, en tarvitse enää tonneittain sokeria!

Olen taas ihan turvokki ja nyt tämä paska saa riittää. Tanssiesitykseen on alle kuukausi, ja siinä asussa minä näytän ihan tankkerilta niiden riukujen välissä. Kevätkin edistyy ihan vauhdilla. Kohta täytyy kuoriutua näistä talvikamppeista, enkä halua kuoriutua sadan kilon keijukaisena selkämakkarat tutisten ja reidet selluliittimuhkuroilla. Hampaatkin on varmaan jo tuhannen päreinä jatkuvasta sokeritulvasta, ihan sattuu jo karkinsyönti. Minä haluan syödä terveellisesti ja voida hyvin! Tämä on nyt vain ja ainoastaan minusta kiinni. Minulla on kaikki mahdollisuudet olla hoikempi, jos vain todella haluan. Minä en enää haluaa mättää sokerikuorrutettua paskaa. En en halua!