Tiistai ja keskiviikko meni ihan ok. Siis tosiaan ok, ei mahdottoman hienosti. Kaloreita kohtuudella, muttei tarpeeksi vähän. Sitten eilinen harrastus- ja karkkipäivä. 300g karkkeja, ja miksi oi miksi otin lisäksi vielä yhden pullan ja yhden voisarven. Ajattelin kai, että minulla on varaa, koska siihen mennessä olin syönyt aika vähän. Nyt yritän kynsin ja hampain pitää itseäni poissa keksikaapilta. Tähän saakka mennyt pari ruisleipäpalaa vermeineen, 1 kohteliaisuuspulla, pieni annos jauheliha-perunasoppaa, 1 paahtoleipä Oivariinilla, 1 pieni kaurakeksi. Eli max. 800kcal. Nyt minua odottaisi vielä Activia ja ravintolapäivällinen. Toivottavasti se jäisi siihen.

Ostin pari uutta hametta vaatteidenpuutteessani. Otin niihin hieman hoikentumisvaraa, ei paljon mutta vähän vain. Nyt minun pitäisi sitten ahtautua toiseen ja voi kamala, mikä makkara jää tuohon rintsikoiden ja hameen vyötärön väliin. Koska minusta on tullut tällainen tankkeri? Kyllä ahdistaa. Niin ihania hameita olisivat. Farkkuja en ole ostanut enää aikoihin. Minulla olisi niitä vaikka miten, kunhan saisi ne kilot ensin pois alta. En periaatteestakaan halua ostaa "sopivia" alaosia nyt. Se tarkoittaisi minulle sitä, että jotenkin hyväksyisin nämä läskini.